Friday, September 25, 2009

Lite scrapping


Det blir lite tid til scrapping for tiden. Jeg har jobbet veldig mye i det siste, spesielt i helgene og på kveldstid, og ellers har veldig mye tid gått med til innhøsting av div, spesielt epler. Vi har noe vannvittig mange epler, og det meste er plukket inn. Flere eplekaker er laget, samt eplepai, og eplemos. Og fortsatt har vi mange epler igjen, noe som er veldig kjekt da barna går og knasker epler daglig. Jeg har også bakt en del boller, brød og lauper for å ha i fryseren. Lune boller med eplemos er bare kjempegodt. Og sånn bortsett fra det så har jeg også brukt litt tid på oppussing. Har drevet og skrapt bort gammel maling på ei dør og dørkarmer på kjøkken, for en jobb! Og etterhvert nå skal jeg begynne å male kjøkkeninnredninga. Så det spørs egentlig hvor mye tid jeg får til scrapping fremover.. Men en liten ting til min bror driver jeg og lager, blir ferdig med den i løpet av helga.:)

1 comment:

Anonymous said...

Nå fikk du fristet meg til å få lyst på eplekake i dag! ;) Det skal jammen jeg og ungene bake nå! Ha en fin helg! :)