Tuesday, March 10, 2009

Sukkersøtt #31

Dette kortet har jeg laget til sukkersøtt sin utfordring nr. 31. en skulle scrappe etter en skisse. Jeg har aldri laget et kort etter en skisse før, men det var kjempekjekt! Bildet har jeg printet ut fra denne siden- Ellers har jeg brukt bølgepapp, to ulike mønsterark, brun bazzil, rubons, blonde, blomster fra prima og noen blad som var på en pynteranke jeg kjøpte for noen år siden. Bildet har jeg dusjet med glimmermist. Kortet er et bursdagskort til mamman min. :)

5 comments:

Bente said...

Flott kort med nydelig motiv!

Sianba said...

For et nydelig kort! :-)

linn kr/sykepleier said...

For et sukkersøtt og nusselig kort!
Herlig fargevalg og sjarmerende detaljer. Digger sånne søte små roser. :D

Vibeke said...

Så herlig kort!! Nå blir mamman din glad:)

May-Bente said...

Åååå, dette var nydelig

Klem!
Ps: Mye flott på siden din!