Thursday, February 19, 2009

Framtida kan ikke spås- STM sang #3

Denne laget jeg til sang nr. 3 i Scrapping the music. Kjempegøy å være med på utfordringen deres! :)

Jeg har brukt hvit emballasje fra epler under de hvite sommerfuglene. Blomstene er fra en pynteranke jeg kjøpte for noen år siden.



Sirklene har jeg stemplet med hvit fluid chalk. Bildet er redigert i photoshop. Ellers har jeg brukt bling, blondeserviett, fjær, alfabet fra Basic grey Urban couture, og alfabetrubons fra MM, Beach.

6 comments:

Vibeke said...

Denne var bare så pen!!! Nydelig, sart og så flott!!!:)

Vi blir så glade for at du blir inspirert:)

God helg til deg:)

Linda S. L said...

å guri så nydelig! herlige sarte farger og harmoni!
ha en flott weekend :)

Ellen Karin said...

Kjempesøt, og veldig behagelig å se på. Nydelig skrifttype du har brukt på "kan ikke spås". Er det rubons?

Supert at du deltar på utfordringene våre. Ha ei god helg!

Gro aka emrille said...

Nydelig:)
Moro å se hvordan du har brukt den eple-"emballasjen", en kollega la igjen en slik til meg med en utfordring om at jeg skulle bruke den til noe, men har ikke turt ennå. Dette inspirerte:)
Koselig å se Beach igjen - den er jo så fin!

Flott-flott bidrag:)

cathrineangelica said...

denne var fin:)
ordentlig drømmende og fin:)
digget fjeren der:):)

ha en fin uke

Wenche said...

Nydelig LO. Så flink du er til å bruke ting fra hverdagen rundt deg.